Матеріали для будівництва → Новини

ТД Марафон » Матеріали для будівництва » Новини » Компанія Mapei купує бізнес CERESIT та THOMSIT у Кореї.

Компанія Mapei купує бізнес CERESIT та THOMSIT у Кореї.

Придбання було зроблено через нову компанію Mapei Корея. Тепер головний офіс знаходиться в Сеулі, а виробничі потужності — у Чхунчхон-Пукто (Північний Чхунчхон) за 100 км від Сеулу.

Дане підприємство стало 58-м заводом, що належить Mapei Group.

Mapei Корея продовжить виробляти матеріали під торговими марками Ceresit і Thomsit протягом 3-х років, крім того, виробнича програма буде негайно збільшена виробництвом найширшого асортименту матеріалів Mapei. За допомогою цієї угоди група планує сильно збільшити його присутність у Південній Кореї, одній з найбільш технологічно розвинених країн на світовій арені, та використати виробничу базу для розвитку у північному районі Тихого океану. Це придбання є частиною нещодавно прийнятої інвестиційної програми загальною вартістю понад 200 мільйонів євро в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (включно з Океанією). Mapei продовжує тримати курс на розвиток та розширення, від якого компанія не відступала навіть під час світової кризи та дотримуватись виграшної стратегії спеціалізації, інтернаціоналізації та високого рівня наукових розробок та технічного супроводу.



Редакція СВІТ Mapei взяла інтерв'ю у Вероніки Сквінсі, директора з глобального розвитку Mapei Group.

ММ: Пані Сквінсі, які об'єкти були придбані?

ВС: Ми придбали завод, розташований недалеко від Сеула і займає стратегічно вигідне становище для обслуговування найбільш розвиненої частини країни, право на безстрокове користування технологіями приготування продуктів Ceresit та Thomsit та трирічну ліцензію на використання торгових марок Ceresit та Thomsit.

MM: Яке стратегічне значення даного придбання?

ВС: Протягом більш ніж 70-річної історії компанії одним з основних факторів нашого успішного розвитку була інтернаціоналізація.

/>Придбання Thomsit та Ceresit у Кореї дає нам можливість отримання доступу до ринку з високим рівнем конкуренції та попиту, на якому дотепер компанія мала дуже обмежений обсяг продажів.

MM: Останні кілька років компанія Mapei веде дуже активну політику агресивної експансії за рахунок внутрішнього зростання та злиття — Чи отримає така стратегія свій розвиток у майбутньому?

ВС: Так, справді. З одного боку, компанія володіє запатентованими технологіями, які відповідають вимогам практично всього світового ринку, і це стало причиною нашого вражаючого зростання протягом останніх десяти років. У той же час наше виробництво значною мірою роз'єднане, і ми дуже активно просуваємося у напрямку консолідації.

MM: Чи означає це, що ви готові продовжити своє зростання шляхом придбань?

ВС: Наша компанія має стійке фінансове становище, і якщо ринок пропонує якісь цілі, що відповідають нашій довгостроковій стратегії … чому б і ні.

Журнал "Світ Мапеї" 2011/5.